01 december 2023

Opnieuw een recital

 

Na afloop een staande ovatie


De nieuwsbrief van Tivoli maakte mij er hedenmorgen op attent dat er in het kader van het lunchconcert een recital plaats zou vinden onder de naam: "Zangstudenten van Henny Diemer", en aangezien ik gecharmeerd ben van de zangkunst besloot ik om daar heen te gaan. Het bleek een zeer uitgebreid en afwisselend programma te worden aldus het ter plekke uitgereikte programma. De zaal was behoorlijk vol, zo niet "uitverkocht", maar een vriendelijke mevrouw nodigde mij uit om behoorlijk vooraan naast haar te komen zitten. 
Een bijzonder dynamische voorstelling, met liederen van Poulenc, Händel, Mozart, Berlioz, Bizet, Kurt Weill, Gershwin en Donizetti die door de studenten op professionele wijze ten gehore werden gebracht. Ik genoot er volop van. Na afloop dan ook een hartelijk applaus met de inmiddels onvermijdelijke staande ovatie.

Geen opmerkingen: