29 december 2023

Leek wel gepolijst

 

"Ons bankje" brandschoon, als gepolijst


Bij mijn routine wandelingen in het Houdringebos ga ik vrijwel altijd even op "ons bankje" zitten, het bankje bij het strandje, gestut door een plaat beton die door de honden al jarenlang wordt ondergraven. Het bankje staat er vast al heel lang, het is gekerfd, hier en daar laten oppervlakkige stukjes los, maar het blijft een zeer geliefd bankje en wordt door velen "ons bankje" genoemd. Hier heb ik niet alleen vaak met Roos gezeten maar ook menigmaal met anderen die aansluiten of waar ik me bij aansluit om even van de omgeving te genieten. Zo ook vandaag en ik had speciaal mijn smartphone meegenomen om een foto te maken van het bankje, het had een heel ander aspect gekregen door de krankzinnige hoeveelheid regen die de laatste weken gevallen is, het was helemaal schoon gespoeld en het leek wel of het gepolijst was.

Geen opmerkingen: