09 december 2023

Een bijzondere week

 

Martijn voor z'n nieuwe huis

Deze week stond behoorlijk in het teken van de donorkinderen, heb het niet eerder meegemaakt dat er op dat gebied zo veel in een en dezelfde week gebeurde. Als een Sinterklaas geschenk keerde Martijn met zijn gezin terug naar NL op 5 december, de volgende dag waren Roos en ik aanwezig bij de afstudeersessie van Nathalie, weer een dag later kwamen Asbjörn en zijn moeder bij ons op de flat voor een gezellige dag bijpraten en vandaag kreeg ik een enorme kerstkaart van de moeder van Robert met daarop een roerende kerstboodschap.
De enorme kerstkaart siert mijn dressoir

Tussendoor contact met Mariska over haar afronding van de studie waarvan de plechtigheid begin volgend jaar plaats zal vinden; ze mag bij die gelegenheid slechts twee mensen uitnodigen hetgeen de spoeling dun maakt. Ze zei: "ik heb wel erg veel vaders en moeders", waarop ik smakelijk moest lachen.
Maar ik ben al met al behoorlijk onder de indruk van alle besognes van deze week.

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooi ook zo’n kerstkaart🍀