17 december 2022

Peter alweer 35 jaar

 

Peter met Marijn op schoot

Peter had gevraagd of Roos en ik vandaag aanwezig wilden zijn bij de viering van zijn verjaardag. Hij weet dat ik niet zo'n liefhebber van verjaardagen ben hoewel ik moet toegeven dat ik altijd wel ga indien ik word uitgenodigd en het dan vaak ook best naar mijn zin heb en zo togen wij hedenmorgen na het ontbijt richting Papendrecht. De OV-app hielp ons daarbij maar de beperkte capaciteit van onze blaas dreigde roet in het eten te gooien maar een snel bezoek aan het toilet op Utrecht CS hielp ons uit de nood. Met bussen en trein kwamen we op station Sliedrecht Baanhoek en liepen we langs de ijspret en zelfs een stuk over een tiendweg naar het huis van zoon en schoondochter met hun zonen.
De neefjes Bram en Joris

We werden hartelijk ontvangen door het complete gezin en dronken koffie met een stukje vlaai. Het was inderdaad een gezellige boek en het gezelschap groeide langzaam uit waarbij Anneke en Carlos maar ook Joke en Pieter met Ronja en Bram aankwamen en later ook nog een stel vrienden van Peter en Jessica en natuurlijk Bea en Kees waarmee alle 6 opa's en oma's van Joris aanwezig waren. Ronja kroop gezellig bij oma Roos op schoot en babbelde honderduit met haar, deed me veel plezier. Ik sprak eveneens met deze en gene en vond het heerlijk zon groot gezelschap. At lekker van de worst en appeltaart alvorens we huiswaarts keerden met bus bus en bus. Mijn OV kaart moest duidelijk worden aangevuld!

Geen opmerkingen: