28 januari 2018

Bridgen in Calpe

Gezellig bridgen rond de tafel
Vanmorgen eerst koffie met "de hele club". Een flinke vergadering zo met z'n allen. Maarten had nog twee wandelgenoten binnen geloodst; iedereen kent elkaar inmiddels goed, dus een drukte van jewelste. Het had vannacht krachtig geönweerd en geregend; maar het weer was in den positieve omgeslagen; niet meer zo koud, zelfs een lekker zonnetje. Na de vergadering gingen Roos en ik nog een wandelingetje maken langs de haven van Calpe en daarna naar het appartement. Het was inmiddels zulk heerlijk warm weer geworden dat ik in mijn blote bast van de zonnestralen ben gaan genieten. Na de lunch hebben we de flat een beetje opgeruimd; om half twee wordt er gebridged; en prompt om half twee ging de bel en stroomde het gezelschap binnen.
En binnen de kortst mogelijke tijd waren de vier dames genoeglijk aan het kaarten. Het was inmiddels wat te koud geworden om buiten te zitten; ik ging ook in de huiskamer zitten om wat te lezen. Gezellig om het kaarten zo aan te horen. Ik heb nog voor een koppie thee gezorgd.

Geen opmerkingen: