03 april 2017

Meer dan ik had gedacht

Op één etappe na heb ik de eerste helft, althans het eerste boekje van het Pieterpad klaar. De etappe Sleen Coevorden ga ik nog met Luuk lopen en dan in omgekeerde richting van Coevorden naar Sleen, of beter naar Erm en daar gaan we dan lekker eten bij Chris Moorman; dat laat ik mij niet ontnemen!
En nu las ik net dat het eerste boekje al een kleine 250 kilometer (236 om precies te zijn)  inhoudt en dat heb ik in twee maanden afgelegd tussen alle reisjes en andere wandelingen door; ben ik wel een beetje trots op.
Als het ff wil ga ik morgen aan het tweede boekje beginnen en dat wil ik echt van noord naar Zuid afwerken; morgen de etappe van Vorden naar Zelhem en dan even neerstrijken bij Veldvarkens als dat hen schikt. Zo niet, loop ik door naar het "Witte Paard" en strijk daar neer voor een biertje en wellicht een broodje verschrikkelijk. 

Geen opmerkingen: