29 april 2017

Een abonnement op de Trouw

Het valt Roos en mij de laatste tijd zo duidelijk op dat de artikelen die we op prijs stellen steeds uit het dagblad "Trouw" komen dat we beiden tot de conclusie kwamen dat ik maar eens een abonnement op deze kwaliteitskrant moet nemen. Al zo'n jaartje ontvang ik dagelijks de zeer korte samenvatting van het nieuws van NRC; het enige voordeel daarvan is dat je er in 30-40 seconden mee klaar bent, maar informatief is het zelden. En de artikelen uit kranten die je in de trein vindt of die je in de bieb leest en interessant zijn, tja, altijd de Trouw.
En zo zat ik vanmorgen achter de site van Trouw en kon ik chatten met Linda; geen computer, maar een persoon die mij door de administratieve procedure hielpt voor zover nodig. Zo gezegd, zo gedaan. Als het allemaal gelukt is dan ontvang ik vanaf maandag de digitale versie van de Trouw, dus geen papier. En mocht ik een artikel tegenkomen dat ik nog eens op m'n gemak wil lezen dan ga ik naar de bieb want daar ligt de paper versie; leest toch lekkerder. Maar misschien wen ik ook wel aan die digitale versie. De smartphone bevalt me ook steeds beter, alleen moet ik sneller leren typen op dat kleine kreng.

Geen opmerkingen: