02 november 2017

Experiment gelukt?

Chaos op het perron
Vanmorgen op Utrecht CS een chaos; ik had in de stoptrein al gehoord dat zowel de trein naar Amsterdam als de trein naar Nijmegen op dezelfde tijd en hetzelfde perron zouden vertrekken. En inderdaad, daar kwam de trein naar Alkmaar - aldus de perron informatie - met op de trein en in de trein de info dat deze trein naar Nijmegen ging, de andere kant op dus.
Ik heb voor de zekerheid maar even gekeken of er aan de Amsterdamse kant een machinist zat; niet dus en inderdaad ging de trein de andere kant op.
Ondanks al die communicatie medewerkers geen aanwijzingen.
Op het andere perron uiteindelijk die trein naar Amsterdam; daar moesten zoveel mensen in dat ik maar de volgende heb genomen.
Ik vermoed dat het probleem is ontstaan door het experiment op iedere woensdag om op het traject Eindhoven-amsterdam zes treinen per uur te laten rijden. Valt kennelijk wat tegen.

PS Stomme ik, het was vandaag niet eens woensdag?!

Geen opmerkingen: