04 oktober 2014

Roos en Douwe in een mandje

Vandaag, St Franciscus, 4 oktober ook wel bekend als dierendag is Roos jarig. Dit jaar met een geweldige verrassing, bedacht door haar zoon Douwe. Kennelijk wist hij dat z'n moeder graag eens een ballonvaart wilde maken en zo had hij bedacht dat hij haar dat maar eens voor haar verjaardag moest schenken; ontzettend aardig van hem en vreselijk attent.
Douwe had mij op de hoogte gebracht. De voorafgaande weken had ik expres de spanning wat op lopen voeren door een paar keer te vragen of ze nou al wist wat Douwe van plan was; waarschijnlijk ergens een hapje eten suggereerde ik, maar nee, Roos moest vanaf een uur of 13.00 paraat zijn.
En heel toevallig had Roos het in die tijd ook over een aantal dingen die ze nog eens graag zou willen doen en daaronder was een ballonvaart; ik wist eerlijk gezegd niet dat deze wens zo hoog op haar lijstje stond.
Nou ja, ik was er niet bij en kan over het evenement niets vertellen, maar dat staat op Roos' eigen Blog. Wel heb ik een foto gekregen waarop moeder en zoon ontzettend leuk poseren in het mandje.

Geen opmerkingen: