18 februari 2015

Weer naar Pilates

Het was vandaag een prachtige dag, althans hier in het midden van het land. Dat is van dat weer voor van alles. normaal ga ik dan aan de wandel, maar na de Pilatesles van gistermorgen vond ik het wel even genoeg. Ik had met Dick afgesproken om morgen in Limburg te gaan wandelen en te gaan lunchen in België en vanavond weer naar Pilates: goed om de spierpijn kwijt te raken aldus Roos.
Lekker wat in de keuken lopen klooien en de vloer gereinigd; 'smiddags met Roos toch een lekker stuk door het bos gewandeld en 's-avonds inderdaad nog een keertje Pilates. Ik zei nog tegen Debbie dat ik behoorlijk spierpijn had maar dat ik me naar vermogen zou inzetten. Maar dat viel reuze mee eigenlijk; ik heb meegetraind en had helemaal geen last van de spierpijn. Dit blijf ik voorlopig maar lekker doen heb ik mezelf voorgenomen.
Vroeg naar bed want om vijf uur ging de wekker weer.

Geen opmerkingen: