23 juli 2023

VPRO

 Ik ben al vele jaren tientjeslid van de VPRO, niet zo gek natuurlijk want de VPRO is zeker niet de minste van de omroep verenigingen. Maar het is misschien wel een beetje raar tegen de achtergrond dat ik nooit TV kijk en ook nooit naar de radio luister, het is gewoon omdat ik die vereniging wil steunen vanwege hun kwaliteit. Maar ze sturen me wel steeds nieuwsbrieven en die maakten mij al zeker een jaar geleden attent op de zgn. podcasts die zij ter beschikking stellen en daar heb ik toen ook best van genoten, een podcast over hotel Schiller op het Rembrandtsplein herinner ik mij nog en later een podcast over de Franse revolutie en ook die activiteit ben ik financieel gaan ondersteunen, al met al een hele financiële stroom richting VPRO ha ha. Maar bij een laatste nieuwsbrief werd ik attent gemaakt op podcasts van "Zomergasten" van uitzendingen van de afgelopen jaren en daar ben ik naar gaan luisteren en nu ben ik daar behoorlijk van aan het genieten. Sommige ben ik snel klaar mee, maar de mij aansprekende gasten geven mij veel luisterplezier!
En vandaag heb ik daar echt van genoten.

Geen opmerkingen: