01 februari 2024

Het Robbenoordbos

 

Nu een onsie met broer Jan

Vandaag op stap met m'n andere broer, met broer Jan. Hij pikte me op bij station Hoorn waar ik gisteren door broer Henk was afgezet, grappig. Eerst koffie drinken en schoonzus begroeten en bijpraten. Daarna gingen we op weg naar het Robbenoordbos om een wandeling te maken. Dit was de plek waar mijn vader in zijn laatste weken ook vaak met de twee broers kwam om de benen te strekken maar vooral om nog wat door deze hem zo dierbare omgeving te rijden. Vader voelde zich zo veilig in de auto naast een van die twee reuzen. Mijn vader en ik zijn veel kleiner dan mijn twee broers.
Ik ken de weg in dat bos niet en dus had ik Komoot gestart om te voorkomen dat we de richting kwijt zouden raken zoals de laatste keer dat ik hier met Jan had gelopen; daar is Komoot ook een handig hulpmiddelvoor. Was niet echt nodig want Jan wist precies hoe we moesten lopen om weer terug bij de auto te komen. Al wandelend kun je zo fijn met elkaar van gedachten wisselen en dat deden we dan ook uitgebreid. Na afloop nog even langs huis voor een kop koffie en daarna bracht Jan me weer terug naar het station. Is wel een heel makkelijke verbinding, je hoeft voor Utrecht CS niet over te stappen. Was weer lekker op tijd thuis, prak opgewarmd, frietjes gebakken en smullen maar!

Geen opmerkingen: