19 februari 2024

Kascontrole

 Een paar dagen geleden werd ik verrast door een brief van de Vereniging van Eigenaren van onze flat dat ik als lid van de kascontrole commissie samen met een ander lid van onze vereniging de kas moest controleren. Had ik jaren geleden ook al eens gedaan maar toen was het allemaal nog op papier en zat er iemand bij die mij hielp bij deze voor mij onbegrijpbare materie. Gelukkig bleek dat mijn mede kascontrolecommissielid meer kaas van de materie had begrepen enik schoof dan ook bij hem aan achter de computer en daar raceten we samen door de verschillende zaken die gecontroleerd moesten worden. Bleek gelukkig allemaal prima in orde en ook de brief die wij aan het bestuur van de vereniging moesten sturen om dat kenbaar te maken werd geheel automatisch op grond van onze positieve beslissing door het systeem geproduceerd en naar alle leden van de vereniging gezonden. Allemachtig wat is dat geavanceerd maar gaat me nu nog meer boven de pet.
Na afloop van de controle nog ontzettend plezierig nagepraat met mijn flatgenoot en gastheer van deze avond. Ik kreeg nog twee exemplaren van de Groene Amsterdammer van hem mee om te lezen. 

Geen opmerkingen: