26 februari 2024

Schoenen van ECCO

 

Roos met de nieuwe sandalen


Roos wilde nieuwe sandalen kopen en vroeg zich af of Bever Sport open was, dat bleek niet het geval. Ik vroeg haar waarom ze geen ECCO sandalen wilde aanschaffen, die waren haar zodanig goed bevallen dat ze tot op de draad versleten zijn, de reden waarom ze nieuwe sandalen wilde. En die zaak bleek op de maandagmorgen wel open te zijn. Aangezien ik ook toe was aan nieuwe, lage wandelschoenen besloot ik mee te gaan en ook eens bij ECCO te gaan kijken. Bij een eerder bezoek aan deze zaak op een zaterdag was het zo druk en zo vol met chique lieden dat ik me wat misplaatst voelde en ben weg gegaan. Dat was vanmorgen zeker niet het geval, er waren wel klanten maar ook wij werden vlot en vriendelijk geholpen. Roos had al snel een stel sandalen uitgezocht en ik wilde een foto maken om aan Martijn te sturen vanuit deze winkel, tenslotte had ik voordat hij bij deze onderneming werkte nog nooit van ECCO gehoord en zou er nooit over gepeinsd hebben om daar wandelschoenen te kopen. Hij vond het duidelijk leuk.
Was een genoeglijke ervaring, Roos ging vervolgens met de trein op weg naar huis en ik ging naar station Bilthoven om de nieuwe schoenen in te lopen, voelde prettig aan, lekkere steun gevende binnen zolen, Onderweg op het bankje bij het strandje nog even naar de Ida Gerhard serie liederen die Roos heeft gecomponeerd en Michael Wilmerink heeft gezongen geluisterd; toch wel handig zo'n moderne smartphone met z'n enorme geheugen. Prachtige serie liederen die nodig vaker moeten worden uitgevoerd!
En 's-avonds heb ik de als rapsodie beluisterd en daarna een plaat met liederen door Kathleen Ferrier

Geen opmerkingen: