10 november 2022

Eigenlijk Eilandspolder

 Het was vandaag de tweede donderdag van de maand en dat is altijd de werkdag in de Eilandspolder, maar gezien het late uur dat ik gisteravond thuis kwam had ik op de voorhand al gemeld dat ik er niet zou zijn. Was uiteindelijk maar goed ook want toen ik later het verslag las zag ik dat het een waterballet was geweest aldaar, maar dat was niet de reden van mijn afwezigheid. Ik was gisteravond behoorlijk uitgewoond en had het niet gered om dan om 5 uur weer op te staan en een dag hard te werken in de buitenlucht.
Lekker laat opgestaan en wat huishoudelijk werk gedaan. De was gedaan en de keuken opgeruimd. Roos vroeg of het uitkwam dat ze zou komen eten. Had ik niet op gerekend maar in de vriezer stonden nog wat bakjes en het kwam ook wel goed uit want er stonden nogal wat restjes die op moesten. Dus uiteindelijk hadden we een afwisselend maal met wat scherpe hutspot op z'n Indonesisch en soep van Hugo vooraf en als toetje een restant uit het restaurant waar m'n buurvrouw vrijwilligerswerk doet. Kwam allemaal goed voor elkaar.

Geen opmerkingen: