01 maart 2016

Weer geen muts in de schuur

Vanmorgen was ik weer zo onverstandig om geen muts mee te nemen bij het naar beneden gaan. Toevallig had ik beide boven gelaten terwijl de rest van mijn kleding in de schuur hing. Ik vond het niet nodig om mijn Tiroler hoedje weer op te zetten; dat hangt gewoon altijd in de schuur namelijk. Maar het was toch wel erg koud aan mijn hoofd toen ik naar de fitness fietste. In de fitnesszaal was het ook maar koud, maar ja zweten doe je toch wel van de inspanning met Pilatesles van Debbie. Daarna ging ik met Roos naar Rotterdam; een kennis van haar zou zingen in de Laurenskerk. Vanaf station Blaak liepen we daarheen; het begon licht te regenen en ik kreeg niet alleen een koud, maar ook nat hoofd; voelde bijzonder onprettig; ik heb eigenlijk altijd een muts op als het koud is, vandaar. Na afloop moesten we weer door de regen; gelukkig had Roos een slimme oplossing voor me; ze had een afritscapuchon aan haar Noorse trui die ik op m'n kop kon doen. Maar intussen voelde ik me gewoon niet lekker van de kou aan m'n hoofd. Thuis gekomen kon ik gewoon niet meer warm worden zelfs niet met de CV hoog aan. Ik voelde wat gloeierig maar had toch geen koorts; gewoon niet helemaal senang, maar niet echt ziek.
Roos vroeg of ik dan toch wel wilde bridgen en dan ben ik niet de lulligste en dat hebben we dus gedaan. Hadden we beter niet kunnen doen want ik speelde als een natte krant en we haalden nog geen 40%.

Geen opmerkingen: