26 oktober 2022

Schoorl met Henk

 Expres een lange nacht gemaakt om uitgerust aan de dag met broer Henk te kunnen beginnen. Met de stoptrein van 9.13 en de Intercity naar Alkmaar was ik om half elf in Castricum en daar stond Henk op het bekende plekje op me te wachten in zijn enorme Mercedes waarmee we naar Schoorl reden. Daar hebben we heel genoeglijk als twee oudere heren - ook Henk, mijn jongste broer is al 64 en niet zo jong meer - rustig gewandeld en vooral genoeglijk met z'n tweetjes zitten praten op een bankje. Ik vond het een heerlijke dag zo vertrouwd samen met m'n "kleine" broertje. Hoewel we erg verschillend zijn kunnen we het goed met elkaar vinden!
Na afloop van de wandeling gingen we nog bij de bakker langs om taai taai in te slaan, maar tot onze teleurstelling was er ook deze keer geen taai taai. Henk heeft mij vervolgens naar het station van Hoorn gebracht. Ik heb helaas helemaal niet aan een foto gedacht, dus blijft deze blog zonder een onsie van de twee broers.

Geen opmerkingen: