11 maart 2020

Zelfs in Zeist

Zelfs in Zeist!
Vanmorgen met bus 58 naar Zeist; ik wilde wat ingrediënten inslaan bij toko Ibuku voor de nassi. Ik was uitgestapt op het busstation van Zeist en liep de doorgaande weg terug naar het winkelcentrum. En daar zag ik opnieuw - net als onlangs in het nieuwe Hoog Catharijne in Utrecht - een winkel van ECCO, het bedrijf waar zoon Martijn sinds enkele weken werkzaam is. Voordien had ik nog nooit gehoord van deze gerenommeerde schoenen fabrikant of beter gezegd leer verwerkende industrie, want ze maken ook tassen en misschien nog wel mee dingen van leer, maar dat weet ik niet.
Ik ging met een paar prachtige wandelsandalen
de deur uit.
Net als in Hoog Catharijne kon ik het niet laten om met WhatsApp een foto te maken en die naar Martijn te sturen met: "zelfs in Zeist" als tekst. Terwijl ik stond te klooien met mijn smartphone  kwam de dame van de winkel lichtelijk verbaasd naar buiten en vroeg benieuwd naar de reden dat ik een foto maakte van deze toch niet zo bijzondere winkel. Nou dat wilde ik wel en ze nodigde me uit om dan ook eens even binnen te kijken welke producten ECCO zoal maakt. En dat waren bepaald niet alleen van die deftige schoenen voor bruiloften en partijen maar eigenlijk mijn smaak schoenen en zelfs vrije tijds schoenen als sandalen en wandelschoenen. Dus ging ik de deur uit met een paar nieuwe wandelsandalen voor van de zomer. Terwijl ik die aan het passen was maakte de mevrouw van de winkel op mijn verzoek een paar foto's.
Weer thuis gekomen heb ik van alles naar Martijn gestuurd en die appte prompt terug. We hebben lekker zitten eppen (grappig hè, vroeger zou je zeggen: "beppen"). Fijn dat die enorme afstand zo wordt terug gebracht met de moderne technologie.

Geen opmerkingen: