04 maart 2020

Wat een spierpijn

Ik merkte het vannacht al tijdens de pitstops; spierpijn in m'n lange rugspieren en zelfs in mijn benen om over m'n monnikskapspieren maar te zwijgen. M'n hele lijf was te pakken genomen tijdens de Pilatesles van Debbie bij Sportcity. Best goed om je lijf zo stevig te hebben gebruikt.
Niet veel bijzonders gedaan vandaag. Natuurlijk wat in de keuken gerommeld; boerenkool bereid en gegeten, boodschappen gedaan bij AH en bij de Koopman. Roos kwam vanavond eten en daartoe had ik een bloemkooltje ingeslagen. Vind ik best een lekkere groente maar te groot voor m'n eentje. De bloemkool alvast gekookt; kaassaus gemaakt voor over de bloemkool en om bloemkoolsoep te maken. Simpele soep gemaakt van deel kaassaus, bloemkoolkookvocht, deel van de gekookte bloemkool en room.
Lekker gegeten met Roos; ze moest weer snel weg naar haar Pilatesles van hedenavond bij Debbie. Ik wenste haar sterkte. We hebben het niet laat gemaakt.

Geen opmerkingen: