12 juli 2015

Roos op de TV

Roos op de TV, screendump van vriend Dick
Vanavond stond ik het gazon van Roos' tuin te begieten toen mijn GSM me waarschuwde; het was 18.00 uur en Roos zou om 18.30 uur op TV komen. Nooit meer aan gedacht; handig zo'n wekker op zak. Dus nog even doorgaan en om 18.15 zat ik voor het scherm. Vriend Dick ook gewaarschuwd; de uitzending was op balkanweb, op news24, een buitengewoon onhandige site met onwaarschijnlijk veel reclame en het nieuws op een piepklein subschermpje. Maar Dick wist raad en vond al snel een grotere weergave van news24 op internet. Eindeloos lang onbegrijpbaar geleuter; ik werd het zo zat dat ik niet meer kon blijven kijken. En juist toen kwam Roos voorbij wist DIck mij te melden. Maar die goeie Dick wist opnieuw raad en zond me een herhalingslink en later zelfs een youtubelink waar de uitzending, nagesynchroniseerd in het Albanees, bedoeld voor angstige toeristen (sic) voor eenieder te vinden is, met een geheel gerust gestelde Roos. Ze heeft het erg naar haar zin begreep ik al uit de verschillende SMSjes en een telefoontje. Donderdag vliegt ze weer terug.

Geen opmerkingen: