10 augustus 2011

Schiesser ondergoed? Scheisse

Zo lang ik mij kan herinneren draag ik ondergoed van de HEMA (zoals meer dan 50% van de NLse mannen begreep ik uit een enquete). Daar wilde ik wel eens verandering in brengen; een beetje chiquer op mijn oude dag moet toch kunnen nietwaar. Dus heb ik twee jaar geleden bij Sir John, de Herenmodezaak waar ik vroeger bij kocht, drie Schiesser onderbroeken gekocht; beetje modieus, met pijpjes, nieuw voor mij. Ik ben die gewoon gaan dragen met al die vele HEMA collega onderbroeken die zich onverslijtbaar tonen. Tot mijn grote verbazing gingen die dure onderbroeken niet alleen aan die pijpen "lubberen", maar in het kruis vertoonden ze al heel snel slijtageverschijnselen en onlangs moest ik tot mijn grote ergernis constateren dat er gewoon gaten in zitten, kortom dat ze versleten zijn. En dat terwijl mijn vertrouwde HEMA onderbroeken al jaren meegaan en mijn wandelgewoonten uitstekend doorstaan. Geen Schiesser meer dus.

1 opmerking:

11Solutions zei

Ik heb ook slechte ervaringen met Schiesser. Bij mij ging het elastiek torderen nadat het gewassen was. Thea moest het dan weer recht strijken dat heeft ze jaren gedaan nu heb ik Tommy Hilfiger onderbroeken en die lijken goed te zijn. Voor de Schiessers kreeg ik van de dorpswinkel zo weer nieuwe maar die hadden het ook dus daar schoot je niks mee op dus voor mij ook schiesser scheissen