21 augustus 2011

Lekker zonnen op het Hulshorsterzand

Het zou zaterdag prachtig weer worden, een goede reden om weer eens naar het Hulshorsterzand te gaan. Dit keer niet om ver te wandelen of om insecten te spotten maar om lekker in de zon te liggen. De uitgestrekte stuifzanden heb je vrijwel voor je zelf; het is zo ver weg van parkeerplaatsen en fietspaden dat je als wandelaar c.q. zon-aanbidder het rijk alleen hebt. We hebben lekker twee uurtjes in ons blootje van de zon genoten en gingen weer soezerig naar huis. In Vathorst ben ik uitgestapt om eieren te gaan kopen bij de boerderij van mijn onlangs herontdekte verre familieleden in Nijkerkerveen. Ze zitten zo dicht bij het station dat ik binnen een half uur terug was en de volgende trein kon halen. De eieren zijn spotgoedkoop, maar bovendien kakelvers net als de eieren die ik vroeger van m'n eigen kippen had. Ik hoop een volgende keer ook een ver familielid tegen het lijf te lopen aldaar.

Geen opmerkingen: