29 juni 2024

Familiedag in Rhijnauwen

Daar waar mijn familie, afgezien van mijn eigen - en mijn ouderlijk gezin uit niet meer dan 2 nichten bestaat, heeft Roos alleen al van haar vaders' kant een stoet neven en nichten en die hielden vandaag hun reünie. Het feest werd gehouden op het terras van Rhijnauwen, bij ons in de buurt toevallig, bij Bunnik aan de kromme Rijn. Ik kwam al snel aan de praat met de oudste nicht van Roos en we hadden een genoeglijk gesprek tot ik door Roos werd afgetikt, zij wilde van plaats ruilen. Ik kwam toen tussen drie heren en verzuilde in een krachtig dispuut over hoe democratische processen verlopen naast vermeende deskundigheid in het veld. 
Na verloop van tijd zat ik zodanig in de zon dat het mij verstandig leek om afscheid te nemen en nog een stukje te gaan fietsen.

Geen opmerkingen: