17 juni 2024

ik krijg het niet voor elkaar.

Kreeg van het lab. in Duitsland een rekening. Eerst maar eens gebeld met Ohra, toen vergeefs geprobeerd om de OHRA app te installeren. Vervolgens via mijn OHRA geprobeerd om de foto op te sturen, ook niet gelukt. Hier word je als bejaarde stapelgek van.
Gelukkig had de mevrouw die ik vanmorgen heel snel en gemakkelijk aan de lijn kreeg mij zodanig gerust gesteld dat ik de rekening uiteindelijk ook per post kon sturen. Hier word ik doodnerveus van.
Was achteraf helemaal niet nodig, het had mij aan geduld ontbroken, het bleek dat de foto van de rekening wel degelijk was opgenomen in het systeem van de verzekeraar. Was precies wat die vriendelijke mevrouw mij had gezegd, eenvoudig. En al doende heb ik meer ervaring opgedaan met het inloggen in "mijn overheid", ik leer het nog wel har har.

Geen opmerkingen: