04 november 2019

Gelukkig had ik een plu bij me

Vandaag weer een dag zonder afspraken. Lekker geteut met Roos en daarna naar het station op de fiets om eens te kijken welke trein of bus ik zou nemen. Dat werd bus 58 naar de Mauritshoeve. Ik had een klein rugzakje bij me met wat brood, een flesje water en - gelukkig - de plu. Ik stapte uit de bus en het begon te miezeren. Even dacht ik dat de plu in de rugzak kon blijven, maar dat duurde niet lang; het begon gewoon te plenzen. Dit eerste stuk had ik gisteren ook al gelopen, maar toen was het behoorlijk druk en nu was er helemaal niemand. De GR route hier vind ik altijd zo mooi. Nu nam ik een afslag die ik altijd had vermeden en kwam in een fraai beukenbos. Het pad liep ik verder af en na een half uurtje kwam ik op het fietspad naar de Lage Vuursche. Ik rondde de wandeling af en liep weer snel terug naar het station Bilthoven. Totaal toch weer een 10 km. De kleding voor de fitness zaten in de fietstas. Een paar rondjes fitness gedaan en gedoucht. 's-Avonds nog lekker gebridged met Roos.

Geen opmerkingen: