05 november 2019

Die keek op haar neus

Roos is druk met huizen kijken en meestal ga ik met haar mee. Ravenstein en Brummen zijn feitelijk afgevallen, maar in Dieren is het ook nog niet gelukt om iets te vinden. Daarom is nu de focus op Zutphen. Roos is druk bezig geweest en heeft een paar huizen op een lijstje gezet en afspraken gemaakt met makelaars voor bezichtiging. Zo zou zij vandaag 3 of 4 huizen gaan bezichtigen. Maar gisteravond reeds werd zij gebeld dat 1 huis inmiddels verkocht was en hedenmorgen opnieuw dat er nog een afspraak kwam te vervallen omdat het verkocht was. We werden er wat lacherig van. Ze belde op grond van een SMSje naar een andere makelaar waarmee ze een bezichtiging had afgesproken en daar werd gemeld dat op het huis dat ze zou gaan bezichtigen een bod was gedaan. Maar ze kon wel degelijk komen kijken. Toen Roos meldde dat ze in dat geval afzag van de bezichtiging was de makelaars-assistente helemaal van slag. Het was zeker de bedoeling dat er tegen elkaar op geboden zou gaan worden. Ze keek dus behoorlijk op haar neus. Het is een gekkenhuis in huizenland. Uiteindelijk hoefden we vandaag helemaal niet naar Zutphen en hadden we een lekker daggie.
Ik heb een uitgebreide email brief gestuurd aan Martijen en we hebben lekker zitten WhatsAppen. Ik heb hem fotoś gestuurd van mijn activiteiten van vanmiddag; op weg naar de boer, het kaaswinkeltje en de stal en natuurlijk ook van de moestuin van Theo. Ik realiseer me dat Roos en ik toch wel heel anders met onze voedselvoorziening omgaan dan de meeste anderen. Wij houden van natuurlijke voeding. Martijn merkte dan ook op: "wat een verschil, ik ga één keer in de twee maanden naar de supermarkt".  

Geen opmerkingen: