03 november 2019

Geluierd?!

De afgelopen twee weken heb ik als behoorlijk "vol" beschouwd; vrijwel iedere dag had ik een activiteit en dat vind je als 71-jarige best een belasting merkte ik. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een paar dagen "vrije tijd" tussendoor. Vandaag beschouwde ik dan ook als een vrije dag. Alle reden om lekker te gaan wandelen. Vanuit huis liep ik door het Leijense bos en de Eikensteijnse steeg richting Lage Vuursche. Daar liep ik door naar de Hollandsche Radingh en nam de trein naar Bilthoven. Dat was slechts 10 km en vond ik niet voldoende. Dus naar huis gekuierd door het Houdringhe bos om de 15 vol te lopen. Lekker hoor zo'n rustige "luierdag".
's-Avonds uitgebreid muziek zitten luisteren op Youtube met de Böse koptelefoon; of je in de concertzaal zit.

Geen opmerkingen: