07 november 2019

Een bod gedaan?!

Roos was vandaag weer op huizenjacht; een lekkere rustige dag voor mij, want ik hoefde niet mee. Maar van lekker wandelen kwam aanvankelijk ook niet zo veel; het regende van de hemel. Pas in de middag werd het droog en heb ik lekker achter in het bos gelopen tot het donker werd. Toen ik thuis kwam merkte ik dat Roos me vergeefs had gebeld maar wel een boodschap had ingesproken. Tot mijn verrassing was het laatste huis dat ze had gezien haar zo goed bevallen dat ze vrijwel direct een bod had gedaan. Dat was een hele verrassing voor me. Gisteravond had ze me dit huis laten zien op de site van Funda en ik was er direct weg van; lekker licht, vrij nieuw en goed onderhouden zo op het eerste gezicht. Maar dat zegt niet zo veel want die foto's zijn altijd buitengewoon geflatteerd. In werkelijkheid kan het verschrikkelijk tegenvallen zoals we al eerder hadden gemerkt.
Even later kwam ze moe bij me thuis op de flat en moest nog eten. Dus snel een klaarstaand KKbakje - KK staat voor Kant en Klaar - voedsel opgewarmd van bevroren tot eetbaar. Wat een emotie allemaal; natuurlijk moest de makelaar nog met het bod naar de verkopers, maar toch. Zo ver waren we nog niet geweest met een huis dat Roos goed was bevallen.

Geen opmerkingen: