18 juli 2013

Daar blijven ze dus

Eerder schreef ik al over al die communicatie wetenschappers die per jaar afstuderen. En dan vraag je je natuurlijk ook af waar die allemaal blijven. Nou dat wordt me zo langzamerhand wel duidelijk. In toenemende mate krijg ik van die onzin blaadjes van allerlei organisaties in m'n, overigens steeds leger wordende brievenbus. Niet alleen van die aansporingen om toch vooral een aansluiting te nemen en een provider voor de glaskabel; ook de banken waarbij ik een rekening heb lopen, m'n pensioenfonds, staatsbosbeheer waar ik vrijwilligerswerk doe. Zo langzamerhand kom ik om in dat papierwerk. En allemaal van die semi-enthousiaste verhalen van betrokkenen. Wat interesseert me dat nou: "dat is werk van die afdelingen communicatie", dacht ik bij me zelf, "bevolkt met al die duizenden communicatie deskundigen". Wanneer houdt die onzin op.
Het effect is dat ik al die blaadjes weg donder samen met de buurtblaadjes en de ondanks m'n ja/nee sticker verkregen reclameblaadjes.

Geen opmerkingen: