19 augustus 2024

Hollandsche Radingh

 

Joke, duidelijk zo gelukkig met haar kereltjes

Voor vandaag had ik een lekker wandeltje in de buurt bedacht, gewoon met de fiets naar het station en de trein naar Hollandsche Radingh en dan terug lopen. Maar eerst een beetje opruimen. Na het bezoek van Hugo om m'n WCbril te restaureren had ik besloten om de flat toch maar eens een goede beurt te gaan laten geven en maar eens te beginnen met opruimen, te beginnen met m'n rariteitenkabinet. Een heleboel stenen, waarvan ik geen idee meer had waarom ik die bewaard had weggedaan, broer Henk benaderdom te vragen of zijn dochter Petra wellicht de oude houten naaidoos van haar oma met de memorabilia van oma er nog in wilde hebben. Dat was gelukkig het geval. Henk neemt doos met inhoud mee wanneer we in oktober samen aan de wandel gaan in "Het Grote Bos", ook al zo'n nostalgisch plekje voor ons. 
Maar uiteindelijk toch op weg en lekker aan de wandel in het fraaie gebied rondom de Hollandsche Radingh. Onderweg nog een appie met foto van Joke waarop ze met haar twee jongetjes, duidelijk allen met plezier aan de wandel was in het bos bij de camping. Natuurlijk stuurde ik haar een foto van het gebied waar ik aan de wandel was.

Geen opmerkingen: