30 augustus 2024

Helemaal opgelucht

 Sinds ik onder behandeling ben van "mijn" nieuwe huisarts ben ik al menigmaal "onder het mes" geweest voor rare plekken op mijn huid, zowel in mijn gezicht als eentje op mijn been. En bij nader PS onderzoek bleek ook steeds dat het om "niet pluis" ging, maar na de behandeling was het schoon. Ook een behandeling met vloeibare stikstof van plekjes op voorhoofd en wang had ik ondergaan waarbij helaas een van de plekjes maar niet wilde overgaan terwijl de meeste daarentegen keurig waren verdwenen. En dat steeds maar niet helende plekje zat me niet lekker en ik had voor vandaag een afspraak. Naar ik verwachtte zou er weer gesneden worden omdat het maar niet wilde helen maar de dokter was helder in zijn diagnose en schreef een zalfje voor om een infectie onder de knie te krijgen. Ik was helemaal opgelucht en kon direct door naar de apotheek om het zalfje op te halen. 
Direct gesmeerd bij thuiskomst en na het eten met de trein naar Roos. Gezellig nog wat in de tuin gezeten met een glaasje en een wandelplan voor de volgende dag gemaakt.

Geen opmerkingen: