17 augustus 2024

De prinses van Staverden

 

Lekker lui in de zon met Martijn

Het is echt vakantietijd, toen Roos aan Martijn en Margot voorstelde om elkaar weer te ontmoeten, stelde Margot voor om dat ten tijde van hun geplande vakantie op een camping bij Nunspeet te doen. Het was de laatste dag dat het treinverkeer door station Amersfoort met bussen geregeld zou en daarom was de reis voor mij was tricky (dacht ik ten onrechte) en daarom vertrok ik een treintje eerder dan nodig. Uiteindelijk zat ik natuurlijk meer dan een half uur te wachten totdat Roos van de andere kant binnen kwam op het station. We liepen het station uit en daar kwam de Tesla al aangereden. Hartelijk weerzien op een parkeerterreintje; ik spreidde mijn armen uit en ging gehurkt zitten en daar kwam de inmiddels alweer 3 jaar oude Emily aangerend en sprong in mijn armen. Heerlijk om hen terug te zien. In de auto uitgebreid met elkaar gepraat, we zouden koffie gaan drinken en een ommetje lopen bij Staverden, het kasteel met terras. Maar eerst een wandeling door de kasteeltuin. Was Emily wel toevertrouwd, als een echte prinses liep ze door de kasteeltuin, ach heerlijk zo'n klein meisje. We wilden ook wat lunchen, maar "de Zwarte Boer" bleek gesloten en "het Roode Kooper" was volledig gereserveerd. maar uiteindelijk hebben we genoeglijk gegeten van wat er in de winkel van de camping te koop was, met een biertje en zijn we na de lunch met z'n allen naar het zwembad gegaan, want dat is toch het plezier van kleine kinderen. Ik vond het ook wel weer eens leuk om in die ongelooflijke herrie van zo'n moderne camping met zwembad te zijn. Lekker lui in het zonnetje gelegen in m'n onderbroek, heerlijk. Uiteindelijk bracht Martijn ons weer naar het station.

Geen opmerkingen: