14 april 2024

Ontmoetingsdag 2024

 

De statiefoto van 2024

Net als voorgaande jaren ook dit jaar weer een ontmoetingsdag met alle sibbies zoals dat in "onze kringen" tegenwoordig wordt genoemd. Dus mijn wettelijke kinderen en de donorkinderen kwamen vandaag bijeen bij mij op de flat. Dit jaar verliep het wat chaotisch, Joke had een heel plan voorgesteld met wandeling, Mariska zou na haar werkzaamheden komen en uiteindelijk verliep alles heel anders en was Joke uiteindelijk degene die als laatste aansloot en uiteindelijk zelfs uitsluitend deelnam aan het diner bij de Biltsche hoek. Ik had van tevoren al gezegd dat uit chaos de mooiste dingen ontstaan en het was dan ook heel genoeglijk om dat stel weer bij elkaar te zien. Voor Robert de eerste keer en hij had het evenals de anderen goed naar z'n zin. Alle kazen en andere lekkernijen vonden goed aftrek. Voorde zekerheid had ik nog maar een extra spektaart gebakken en ook die verdween evenals het rozijnen-notenbrood, de twee vaste onderdelen naast zalm en paling. Het was weer een ouderwets vreetfestijn. Voor Nathalie had ik speciaal roquefort gekocht op de markt bij de geitenboer.
Net als voorgaande jaren zat ik te gnuiven van plezier, al die nakomelingen, rijkdom hoor. Ze waren er niet allemaal vanwege drukte, maar uiteindelijk zaten we toch met 9 man aan tafel bij de Biltsche hoek en daar hebben we nog heerlijk gegeten!

Geen opmerkingen: