15 april 2024

Nog wat foto's

Duimen vergelijken

Roos en ik lagen in bed nog wat na te praten over de genoeglijke dag van gisteren, de ontmoetingsdag van de kinderen en daar kregen we al wat WhatsApp berichten al dan niet met foto's. Gisteravond waren we uiteindelijk met z'n tienen , want ook de kleine Mees was aanwezig geweest, er hadden zelfs twee babies aanwezig kunnen zijn als ook Jessy haar kleine Stan had meegenomen maar die had ze expres achtergelaten bij "paps" zo meldde zij Joke. Was zo lief zo'n rustige baby aan tafel.
Mees op m'n nek

Ik had hem nog op schoot genomen en mede van mijn nagerechtje laten genieten. Joke voedde hem zelfs aan tafel met een grote omslagdoek om niet al te opzichtig in het restaurant op te vallen. Ik vind dat zo'n lief gezicht en heb dat met al mijn 10 kleinkinderen al zo vaak kunnen aanschouwen. Robert stuurde vandaag nog een fotootje waarop hij nog een meegenomen stukje spektaart stond te verorberen, Peter stuurde een paar foto's.

Nathalie tussen drie broers in

Geen opmerkingen: