18 april 2024

Eitjes kopen bij de Vennerij

 Vandaag had ik vanwege het mooie weer met Roos afgesproken om weer eens naar de Vennerij te gaan. Dus pakte ik mij rugzak vol met lege eierdozen en vertrok met de fiets naar het station. Ik nam de trein van 9 uur en Roos de trein van 10.00 uit Wijhe en dan zouden we samen met de trein naar Dalfsen gaan. Dus zat ik op haar te wachten bij de Arriva trein en daar kwam ze aan. Gezellig om elkaar zo te ontmoeten voor een daggie wandelen. We namen in Dalfsen het buurtbusje richting Vilsteren en stapten onderweg uit vlakbij de Vennerij. Het werd uiteindelijk een wandeling van 10 km, ik ging met twee dozen eieren en een flinke hoeveelheid varkensvlees weer terug, helaas was er een aanrijding ergens in de buurt van Utrecht en ging de stoptrein niet verder dan Den DOlder. Ik besloot om dan maar in Hilversum over te stappen, maar is was niet de enige, het was zo schreeuwend druk voor de trein naar Utrecht dat ik uiteindelijk maar via Amsterdam CS terug ging naar Utrecht en met de bus door de regen naar de flat.

Geen opmerkingen: