08 april 2024

In memoriam

 

De ouwe senaat van PROIRA

Van vriend Huib kreeg ik een bericht dat een van onze voormalige dispuutsgenoten was overleden. Dat drukt je dan toch wel met je neuzen op de realiteit van de sterfelijkheid. Het is lang geleden dat we in onze vriendenclub, dispuut PROIRA ons ledig hielden met het studentenleven. Ik denk nog met veel plezier terug. Ik heb veel geleerd in het dispuut, ben zelfs voorzitter geweest, praeses met een duur woord in de senaat oftewel het bestuur. Tussen mijn oude foto's zelfs nog een afdrukje van die tijd. In mijn privé archief heb ik een in memoriam geschreven om nog eens diep in gedachten te zijn met mijn best dierbare dispuutsgenoot die ik een aantal jaren geleden nog hier op de flat heb gesproken en we samen het verleden hebben opgerakeld.

Geen opmerkingen: