12 januari 2024

Zere teen

 Was wel een behoorlijk zware wandeling geweest, maar ik had er niet meer van overgehouden dan een zere teen (dacht ik). Vanmorgen eerst maar eens naar de markt, ik had eigenlijk alleen maar wat zaken bij "Hans" nodig, volkoren meel, wat kruiden en een pot honing voor het rozijnen-noten brood. Morgen de vergadering met de mannen van Priamos, maar daar heb ik alles al goed van voorbereid. Een rozijnenbrood en een spektaart. Heb al bekers meegenomen bij Roos vandaan voor de koffie en thee.
Heb direct een afspraak gemaakt bij de huisartsenpraktijk voor aanstaande woensdag; ik heb een opspelende Ischias kunnen couperen met een stripje diclofenac dat ik nog had liggen, maar dat wil ik graag wel zo houden en dan kan ik ook kennis maken met m'n nieuwe huisarts in de praktijk.

Geen opmerkingen: