15 augustus 2023

Leverworst en Naegelholt

Kennelijk was ik nog helemaal in de wandelmodus want na de 20 van gisteren heb ik er ook vandaag weer ruim 10 uitgeperst en nu wel met bepakking, althans op de terugweg van slager Kastelein in Diepenheim terug naar station Goor. Terwijl ik dit dagen later zit op te schrijven ben ik er verbaasd over want ook de rest van de week heb ik er stevig aan getrokken met Roos samen en aan het eind van de week moet ik dat dan ook wel bezuren voel ik.
Maar ja, soms drijft de gekte mij en deze keer was het omdat er nodig nieuwe leverworst en naegelholt gekocht moest worden en ook droge worst om te versnijden wanneer ik bij Joke langs kan komen om de nieuwe boreling te begroeten en de ouders te omhelzen. De worst is voor de andere twee kindertjes natuurlijk.

Geen opmerkingen: