28 augustus 2023

Het zweet staat op m'n rug

 Het lijkt zo eenvoudig om een nieuwe hoes om het dekbed te draperen?! Vooral wanneer je het iemand ziet doen met veel ervaring, even om de armen draperen, met de hoekjes het dekbed pakken, even zwaaien en hup, het zit! 
Het werd echt tijd dat het hoeslaken verschoond zou worden, ik had Roos nog gevraagd maar het is er ook gisteren bij ingeschoten, dus vandaag maar weer in m'n eentje aan het worstelen geweest. Ik moest erg om mezelf lachen; alles wat ik verkeerd kon doen ging ook verkeerd, dus uiteindelijk heb ik het maar op de jongensmanier gedaan en dat werkte, het resultaat is niet erg fraai, het zit bepaald niet strak, maar ik kan er vannacht in ieder geval prima onder slapen.
Ik ben de hele ochtend al huishoudelijk bezig, afwas gedaan, alles opgeruimd en dat terwijl de zon uitnodigend staat te schijnen, maar ja, soms roept de plicht nietwaar.

Geen opmerkingen: