27 maart 2019

Gelukkig had ik de powerpack

Vanmorgen ben ik eerst lekker aan de wandel gegaan; een Baarntje gelopen met een andere aanloop. Kennelijk ben ik niet meer zo scherp in mijn natuurlijk richtingsgevoel; ondanks het gebruik van Komoot liep ik toch te dwalen; wilde terug lopen naar station Bilthoven via Lage Vuursche maar iets sneller dan via het gemarkeerde Utrechtpad langs de Stulp.
Onderweg moest ik telkens op m'n smartphone met Komoot kijken hoe ik nou precies moest lopen. Aangezien Komoot nogal wat stroom vreet en de telefoon niet volledig was opgeladen toen ik van huis ging dreigde ik in de problemen te raken; eerlijk gezegd kreeg ik het een beetje benauwd; ik liep al een keer bijna de verkeerde kant op toen er een onverwachte situatie met de wegen opdoemde. Opeens bedacht ik mij dat de powerpack nog wel eens in m'n rugzak kon zitten en tot mijn opluchting was dat inderdaad het geval. En zo liep ik weer geleid door de moderne techniek in de juiste richting. Nogal lachwekkend al met al want binnen 200 meter kwam ik op het mij zo bekende geel-rood gemarkeerde Utrechtpad. En uiteindelijk liep ik heerlijk 15 kilometer en kwam bij m'n fiets met in de tassen m'n fitness spullen. Nog even naar Sportcity, douchen en ik had mijn beweging voor die dag wel weer binnen.

Geen opmerkingen: