26 januari 2019

Diner met flamenco


Aangekondigd was een diner met flamingo na afloop van een wandeling langs verschillende dorpjes. Ik verheugde me al op een maaltijd met vogelvlees dat ik nog niet kende har har. Het was natuurlijk een verschrijving want na een lichte maar mooie wandeling kwamen we in een restaurant met de naam Piscina waar we werden onthaald op een heerlijke maaltijd en op een podium een stel jonge vrouwen die professioneel flamenco's dansten. Ik heb er ontzettend van genoten en heb veel moeten lachen vanwege gezelligheid en gestimuleerd door de sfeer aldaar en de goede maaltijd en niet te vergeten een paar glaasjes wijn.
We hoefden thuis niet meer te eten en ik wilde ook geen wijn meer drinken.
Als het ff kan gaan we morgen naar het feest in Benissa; Roos heeft e.e.a. uitgezocht omtrent dit feest en op de teamapp geplaatst inclusief de mogelijkheid om in Benissa te komen.
De pret straalt van onze gezichten

1 opmerking:

11Science zei

tweemaal Bernia = Benissa