12 december 2018

Oude schilderijen en tekeningen

Oud schilderij van oma ten Brink dat ik al mijn hele leven ken
Van broer Jan kreeg ik te horen dat hij zo langzamerhand en samenhangend met zijn verhuizing af wilde zien van de erfstukken c.q. nostalgia die nog van onze grootouders en ouders waren geweest. Hij stuurde een hele serie foto's van schilderijen en nog wat spullen als een oude telefoon, een schrijfmachine van onze opa en nog wat oude prullaria.
Mijn huis staat al vol met meubilair waar mijn ouders en zelfs mijn grootmoeder hun dagen op gesleten hebben dus er kan nog wel meer bij.
Vandaag zou Jan deze ouwe zooi komen brengen, maar familie omstandigheden gooiden roet in het eten. En zo bracht ik mijn dag verder door met routinematig wandelen, boodschappen doen en 's-avonds een potje stepbridge met Roos; gaat steeds aardiger, althans ik begin het steeds leuker te vinden!

Geen opmerkingen: