29 december 2018

Dia's kijken

Echt iets voor de wintertijd; ouwe dia's kijken. Op mijn slaapkamerkast staat een hele rij dozen met daarin dia's van "vroegâh"; uit de tijd dat ik geen zwart-wit foto's meer zelf afdrukte en nog geen kleurenfoto's maakte. Vooral de tijd van de kleine kinderen, maar ook een kleine serie met foto's uit de tijd van Lien in de Jan Hanzenstraat en uit de tijd met Anneke van het jaar dat we nog in de Staringstraat woonden; leuk om te zien.
Het is nu stikdonker dus de beste tijd om de dia's op een witte muur te projecteren. Was ik eerst van plan om alles te laten "digitaliseren" daar neem ik mij nu voor om ze af en toe van stal te halen en lekker ouderwets met een diaprojector te gaan bekijken; echt iets voor het eind van het jaar; beetje nostalgie past daar wel bij.

Geen opmerkingen: