20 juli 2018

Gasten uit Sri Lanka

Na afloop nog even op de prent voor de blog, Wat vindt
u lezer van mijn nieuwe overhemd? van Roos gekregen!
Buurman Sjoerd is enkele maanden zelfs twee keer in het huwelijk getreden. Voor beide manifestaties was ik uitgenodigd, echter de eerste vond plaats in Sri Lanka, het voormalige Ceylon waarvan ik weet dat er van die fantastische thee vandaan kwam; leek me wat uit de buurt om gebruik te maken van de uitnodiging. Sjoerd had een bruid gevonden die afkomstig was uit deze exotische plek, overigens een collega van hem bij het bedrijf waar beiden werkzaam zijn. Het tweede huwelijk vond plaats, hoe kon het anders, in NL en bij de receptie zijn Roos en ik aanwezig geweest. Bij die gelegenheid was een aantal familieleden van Nivethica, zo heet de kersverse echtgenote van Sjoerd overgekomen voor het bijwonen van de plechtigheid en de daarbij behorende feestelijkheden. Aangezien het flatje van Sjoerd mij ontoereikend leek om zo veel mensen te slapen te leggen had ik mijn flat aangeboden voor enkele overnachtingen. Is allemaal prima verlopen.
Sjoerd en Nivethica hebben ons vanwege mijn geste vandaag een dinertje aangeboden hier in het dorp bij restaurant "De griffel"op de Hessenweg. Was reuze gezellig en we hebben smakelijk gegeten. Daarvoor nog dank!

Geen opmerkingen: