19 oktober 2016

Over de top

Terwijl ik bij de bushalte stond te wachten viel mijn oog op een advertentie die daar was opgehangen; dat is natuurlijk ook de bedoeling van deze groot uitgevoerde annonces. Het was een advertentie voor kattenvoer, wat zeg ik, voor kattendélicatessen. Filet in saus en ander lekkers in saus. Ik denk dat menigeen het zelf wel eens zou willen proberen zo doeltreffend wordt het gepresenteerd.
Een prachtige grijze raskat, professioneel belicht, met helblauwe ogen kijkt je inteligent aan zoals raskatten dat kunnen; ze ligt uitgestrekt als een echte sexy diva en beveelt de echte kattenliefhebber om in het vervolg dit koninklijk voedsel voor haar in te slaan. Ik vind dit "over de top" en kan me heel goed voorstellen dat lieden uit andere culturen die ons land aandoen dit absolute waanzin vinden. Ik ook; zo'n beest eet gewoon dooie kuikens, pens, kippenmaagjes desnoods of brokjes kattenvoer; vindt ie ook best.

Geen opmerkingen: