13 juni 2023

Vergadering met Priamos

 

Slechte foto van het duinmeertje


De dag begon met vroeg opstaan, om 6.13 zat ik weer in de trein naar Utrecht en dik anderhalf uur later liep ik door het bos bij Castricum, op weg naar Egmond aan zee. Deze keer sloeg ik halverwege af naar het strand via een paardenpad, zwaar lopen door het mulle zand, maar het had een verrassing voor me in petto, een klein duinmeertje met enkele orchissen en vooral kikkers die bij mijn passeren hun heil in het water zochten: "plons, plons", ging het.
Om 20.00 uur andere koek, vergadering met de mannen, de donoren verenigd in Priamos teneinde andere sperma-donoren, misschien beter te betitelen als DNA-donoren - maar "what's in the name?" - bij te staan althans te informeren, o.a. bij overwegingen van al dan niet uit de anonimiteit te treden. Nu na drie vergaderingen begint zich een bijzondere dynamiek te ontwikkelen tussen ons zestal, we hebben een spokesman en geen zwaar aangezette organisatie structuur en hopen onze bijdrage te leveren in de sociale processen rond KID.

Geen opmerkingen: