27 juni 2023

Lekker rustig aan gedaan

 Met deze koele dagen heb ik sterk de neiging om mezelf op te jagen, ik verg daarbij meer van mezelf dan prettig is. Gelukkig had Roos ingegrepen en mij de mijzelf opgelegde taak gecancelled. Zo had ik voor vandaag gepland om opnieuw vroeg de trein van 6 uur te nemen naar Drenthe en daar de mooie track door het Drentse Aa gebied te gaan doen. Maar het programma ging om en zo gingen we vandaag in alle rust samen deze wandeling doen en pas laat starten, ik met de trein van 9 uur en Roos die van 10 uur, we ontmoetten elkaar in Zwolle en reden samen naar Assen en namen daar bus 52 met een alleraardigste chauffeur waarmee we honderduit kletsten tot we in Anloo aan de wandeling begonnen. Roos had het weer uitstekend uitgezocht, het was een pracht en omdat ze ook de bustijden goed had uitgezocht konden we om 16.00 uur weer bij NS inchecken en was ik rond 19.00 uur weer thuis. Al met al een heerlijke gezellige en vooral ook een mooie wandeldag geweest.

Geen opmerkingen: