08 juni 2023

Op de koffie bij Jessica en de kids

 

 Met Marijn op schoot 

Vorige week had schoondochter Jessica gevraagd of ik vandaag langs wilde komen, was lang niet in Papendrecht geweest. Matineus als ik ben stapte ik ook vandaag weer om 6 uur in de trein naar Utrecht en via Rotterdam ging ik naar Dordrecht. Daar was ik al om half acht, dus lekker vroeg. Ik wandelde door de mooie stad via een track van Komoot naar Papendrecht, via de pont over de enorme plas water aldaar, de Merwede denk ik. Daar ging ik eerst maar even rustig op een bankje een beetje ontbijten. Ik had afgesproken om rond 9 uur te komen dus moest ik een beetje rustig aan doen. Over de rivierdijk en onder de brug van een snelweg was ik via een alleraardigste route bij hun huis en werd begroet door Jessica en Joris. In de kamer lag acht maanden oude Marijn vriendelijk te lachen. Gezellig om weer bij hen te zijn. Al snel zat ik aan de koffie en lekker babbelen met Jessica terwijl Joris tussen ons in keutelde. Beide kleinzonen natuurlijk op schoot. Marijn is een beetje eenkennig, maar zolang hij "mamma" in beeld had was er weinig aan de hand. 
Was een heel genoeglijk dagje geweest toen ik na de lunch weer vertrok, werd een hele rit want ik ging door naar Wijhe.

Geen opmerkingen: