25 januari 2023

Van Garderen naar Putten

 


De Veluwe is meer dan het Hulshorsterzand moet ik mij bedenken en zo kwam ik op het idee om vandaag van Garderen, goed bereikbaar vanuit Putten terug naar Putten te wandelen. Ik had een track gemaakt in Komoot en had geen problemen met de stoptrein van 9 uur en stond ik om 10 uur in Garderen. Enig gezoek en ik had weer de juiste richting en gaan met die banaan. Het begin kwam me al snel bekend voor ook al was het best een poos geleden dat ik in Garderen begon met een wandeling, blijft schitterend die Veluwe. Het was een prachtig landschap en bijzonder rustig zo zonder andere wandelaars, hooguit wat fietsers en heerlijk stil. Het was zo stil dat ik er echt voor ben gaan staan om rustig te luisteren, de stilte vind ik iets magisch hebben, maak je zo weinig mee in onze drukke wereld.
Uiteindelijk weer terug in Putten en weer snel in de Bilt, helaas was de viskraam met de lekkere gebakken mosselen niet aanwezig, maar daar om niet getreurd en lekker wat kippenvleugeltjes gebakken en opgepeuzeld. Nog wat boodschapjes gedaan en brood gebakken.
Roos appte me dat het artikel dat ik had geschreven voor de website van de VvhL was geplaatst.

Geen opmerkingen: