26 februari 2021

Moest echt even in de zon zitten

Het is niet te geloven wat een omslag het weer heeft gemaakt. Het is gewoon een beetje zomer geworden terwijl het vorige week nog volop winter was. Ik heb daar gisteren heerlijk gebruik van gemaakt door een wandeling in het Limburgse te maken; daarvan moest ik vandaag wel een beetje bijkomen; even een dagje rust. Maar natuurlijk wel even naar de markt en het nodige aan ingrediƫnten gekocht om aan mijn mijn rauwkostbehoefte te voldoen en natuurlijk een stuk geitenkaas bij Bartho, beter bekend als "de sik". Had ik eigenlijk met Roos afgesproken om 's-middags al naar Wijhe te komen daar kon ik dat niet opbrengen met die heerlijk volop schijnende zon. Natuurlijk stemde zij in met de verandering en kon ik met een boek en met muziek op de koptelefoon volop van de zon genieten op mijn balkonnetje. Zo tegen half zes ging ik alsnog op weg naar Wijhe. Roos had een lekker reebiefstukje voor me dat ik mij prima liet smaken.

Geen opmerkingen: